Rev-up!!

Success is not a matter of chance, its a matter of choice... -Albert Einstein-

Mukaddimah~

Sebelum korang bace entry2 aku neh,nk habaq mai sket, semua entry mengandungi bahan2 fiction dan juga non-fiction yang dicampur-adukkan dengan sebati dan tak kena-mengena ngan makcik2 kat dapur,pakcik2 kat sawah tu(pendek kate,dengan semua orang la). Kalau ade yang trase ke, minta maaf la yep!!!

errkkk!

Assalamualaikum.

Greeting peeps~
how've u been doing? missing me? soklan xleh blah. hahaha~
Lame da xhupdate bellog. tgk laa aku skang, makin hensem kn? ok, silakan muntah. haha~
Dah bace post aku sblom ni? hah~, dgn bangge dan kembang lubang hidungnye aku nk bgtaw, 50% drpd sume perkare tu, aku berjaye buat. 50% je? oit, kire ok la tu dari xde pape lgsung kan? penjajah idung paruh burung kate, better try than never. LOL~
ok, yang tu blakang kire. now im back. =)

orait, meh dekat2, nk habaq mai sket. Skang neh aku dah duk Johor. Yup, Johor, antara bandaraya yg sibuk di bumi Malaysia neh. Buat pe? further study laa beb. Katne? amboi, byk soklan. =.=! 
Aku skang dah nk abes sem 1 da pon kat UTM. Haaaa~ sape xknl UTM tu meh aku nk hempuk batu atas kepala kaw2 bg ajaq sket. Universiti Terbbaeekk Malaysia atau secare skemanye Universiti Teknologi Malaysia. Nak lg detail tny tuan empunya diri ni sendiri. hehe~ konpem2 xde org nk tny lah. =p

Lukisan m'gunakan bekas telur terpanjang di Malaysia.  Masuk Malaysia Book of Record tu!!
Suasane kat fak aku. comel kn? =p
Actually aku saje je post ni. just xmo bg berhabuk je blog aku ni. hehe~ xD
Crite2 menarek? ade je. Sabaq noohh~ buat mase ni abg apeq bz lg laa. nk final laa katekan. Btw, doakan aku yg terbaek final sem 1 ni yep? okeh~ amiiin~ thanx!! =)

0 comments:

Post a Comment



 

different paths

college campus lawn

wires in front of sky

aerial perspective

clouds

clouds over the highway

The Poultney Inn

apartment for rent